ستیاستیا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

حرف هایی برای تو

اینجا ما از زندگی مینویسم اینجا مینویسم باشد هدیه ای به یادگار از طرف ما به تو

مزه

1398/6/10 19:22
263 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچولوی من یکی از وجه شباهت های من تو دوست داشتن نوشمک یا همون یخمک هست
ینی اگر بریم تو ی سوپری با بهترین بستنی ها و نوشمک باشه. من و تو نوشمک رو انتخاب میکنیم. نوشمک خوردن رو من درواقع از تو یاد گرفتم
تو خیلی اروم ذره ذره شیرین اونو میچشی
خیلی اروم میخوریش
مزه مزه اش میکنی
من همیشه تند میخوردم. امتحان کردم و ی بار مثل تو خوردم و باید بگم اروم خوردن و مزه مزه کردنش توی دهان واقعا لذت بخش بود
خانم کوچولو زندگی هم همینه
هرکس نحوه زندگی کردنش با بقیه فرق داره. اما اگر دیدی کسی بهتر و شادتر زندگی میکنه ازش یاد بگیر
زندگیت رو هر لحظه اش رو مزه مزه کن تو دهانت نزار زود بره پایین
اروم پیش برو
عجله نکن برای تموم شدن روزت
عجله نکن برای تموم شدن یه میهمانی یا یه گردش همراه دوستات.
به جشن های خیابانی برو تو برنامه های شاد شرکت کن  به موزه ها سر بزن و چیزهای عجیب و جالب رو ببین و فضای پارک های جدید رو تجربه کن
و آرام پیش برو همیشه از خودت بپرس اگر عجله کنم ک زودتر برسم خونه چی میشه و چکار دارم
اگر کار خاص و مهمی نداشتی عجله نکن
به قلبت اجازه بده شادی آرامش و زندگی رو مزه کنه
به خودت اجازه بده زندگی رو مزه کنی

ولی حواست ب این هم باشه ک زندگی یه اب نبات همه طعمه. شاید شیرین و شاید هم تلخ
زندگی در واقع مزه کردن همه ی طعم هاست.

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

عمه فروغعمه فروغ
11 شهریور 98 11:40
عالی بود👌👌
مامانمامان
28 شهریور 98 10:58
سلام دوست عزیز نینی وبلاگی. خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم و بااجازتون بعنوان دنبال کننده اضافش کردم.خوشحال میشیم شماهم به ما سر بزنید و دنبالمون کنید