ستیاستیا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

حرف هایی برای تو

اینجا ما از زندگی مینویسم اینجا مینویسم باشد هدیه ای به یادگار از طرف ما به تو

ششم

1393/10/6 18:42
288 بازدید
اشتراک گذاری

این چند پست همش شد در مورد جنست

امروز ششم دی بلاخره ما مطمئن شدیم شما دختر خانومی

بابات بسیار خوشحال شد و بساطی داشتیمخندونک

خاله الهه بهش خبر داد و 50000 تومن مژدگانی گرفت زیبا

وقتی هم رسیدیم خونه طاقت نیاورد و زنگ زد خونشون همه را خبر کرد

بابات خیلی دوستت داره دختر کوچولو

بابات برات کلی برنامه داره برای آینده ات برای بزرگ شدنت

همش میپرسه اونم نو دوست داره

و من میگم بیشتر از من چون اینو حس میکنم

خیلی نگرانته

خیلی دوستت داره

مرتب باهات حرف میزنه

تو خیلی خوشبختی که همچین پدری داری

البته که من فکر میکنم پدر و مادر خودم بهترین پدر و مادر دنیا هستند خندونک
 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)