ستیاستیا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

حرف هایی برای تو

اینجا ما از زندگی مینویسم اینجا مینویسم باشد هدیه ای به یادگار از طرف ما به تو

بدون عنوان

1393/11/15 16:51
289 بازدید
اشتراک گذاری

راستش هنوز باورم نمیشه واقعا یه آدم واقعی تو دلم وجود داره

این پروسه ی خلقت یک انسان راستش قابل درک نیست

اصلا باورم نمیشه تو درون من داری باهام نفس میکشی باهام زندگی میکنی

انگار تا وقتی نبینمت باورم نمیشه

نمیدونم

این عظمت خلقته

قدرت بی نهایت خدا

حضور تو در من

روز به روز دل بابا بیشتر برات تنگ میشه مرتب روزهای باقی مانده به اومدنت را میشمره و قربون صدقه ات میره

میگم باور نمیکنم یه آدم تو دلمه

میگه من باور میکنم من حس میکنم

پروسه بزرگ شدن و تغیراتت را مرتب دنبال میکنه برای منم تعریف میکنه

منی که این روزا زیاد وقتی برای تو ندارم چون باید تندی پایان نامه ام را تموم کنم تا تو بیشتر از این اذیت نشی

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فریما
16 اسفند 93 7:44
ممنون که بهمون سر زدین