ستیاستیا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

حرف هایی برای تو

اینجا ما از زندگی مینویسم اینجا مینویسم باشد هدیه ای به یادگار از طرف ما به تو

سفر

1402/7/15 1:10
114 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم:

تو هر که هستی فوق العاده ای، تو اینجایی تا جایی که میتوانی خودت باشی. همیشه انتخاب هایت را سبک سنگین کن زیرا بر دیگران تاثیر میگذارند. اما تو اینجایی تا سفر خودت را زندگی کنی نه سفر فرد دیگری را و قطعا نه سفر من را، من دارم سفر خودم را زندگی میکنم تا تو مجبور نباشی نگران من باشی. تو در درونت منبع قدرتمندی داری نامش را غریزه بگذار یا شهود یا معرفت به آن خدمت کن به آن احترام بگذار. نسبت به خودت و دیگران سخاوتمند باش اما همیشه با آنچه برایت مناسب و درست است زندگی کن.

 زندگی واقعا ساده است اگر کاری را انجام دهی که برایت مناسب و درست است برای تو و دیگران مناسب و درست است اگر کاری را انجام دهی که برایت نامناسب است برای دیگران هم همینطوره.

بدان که شاید همیشه با هم توافق نداشته باشیم و اشکالی هم ندارد زیرا ما دوتا آدم متفاوت هستیم نه شبیه. همیشه بدان که من صرف نظر از انتخاب هایت برایت ارزش و احترام قائل ام و تو همیشه در اینجا افرادی را خواهی یافت در این خانه که دوستت دارند و به تو اهمیت میدهند".

بخشی از کتاب "21 کار مهم بعد 30 سالگی" نوشته جیمز هاليس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)